Uitnodiging voor de Oranje Pubquiz!

Oranjevereniging Schipluiden organiseert de Oranje Pubquiz op 2 november 2024 om 20:00 uur in het Notenschip, Schipluiden!

Wat kun je verwachten?

• Een uitdagende quiz met vragen over uiteenlopende onderwerpen: van geschiedenis en popcultuur tot wetenschap en sport.
  • Fantastische prijzen voor de winnaars!
  • Een gezellige sfeer met goede muziek en lekkere drankjes.

Inschrijven: Stel je team samen van maximaal 5 personen en mail je teamnaam naar info@oranjeverenigingschipluiden.nl. Inschrijvingen worden behandeld op basis van binnenkomst, dus wees er snel bij! Deelname kost slechts €25,- per team. Vol = Vol!

De opbrengsten van deze pubquiz komen ten goede aan de organisatie van Koningsdag 2025.

Mis het niet en kom je kennis testen! Wie weet ga jij naar huis met de felbegeerde titel van quizkampioen!

Heb je vragen? Neem contact met ons op via info@oranjeverenigingschipluiden.nl.

Tot dan!

Schipluiden zonder Oranjevereniging is als een tompouce zonder slagroom. Bent u het daarmee eens ? Steun dan Oranjevereniging Schipluiden en word ook #Oranje!  Voor slechts € 12,50 per huishouden, per jaar bent u lid van Oranjevereniging Schipluiden en profiteert u van verschillende voordelen tijdens de activiteiten tijdens Koningsdag.